استاندار یزد در مراسم گرامیداشت شهید بصیری
خاندان بصیری لوح زرین دیگری به پرونده خود افزودند

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: در جلسه بزرگداشت جانباز شهید بصیری که از طرف اموزش و پرورش ابرکوه برگزار شده بود، محمد رضا فلاح زاده شهید بصیری را اسوه صبر خواند.

استاندار یزد بهترین مرگ را شهادت خواند و صبرشهید بصیری را به عنوان کسی که با صبر خود در طی دوران طولانی زجری که متحمل گردید، چیزی به غیر از تشکر به جا نیاورد، قابل تحسین دانست

وی خاندان فرهنگی بصیری را دارای لوح زرینی در تاریخ تعلیم و تربیت این مرز و بوم ذکر نمود که با شهادت عزیز خود، لوح زرین دیگری را به این پرونده افزودند.

وی با اشاره به این مسئله که شهید بصیری حدود دو ماه قبل درخواست دیدار با رهبری را مطرح کرده بود و مقدمات دیدار خصوصی با ایشان نیز فراهم شده بود که عمر شهید به این امر کفاف نداد، خاطرنشان ساخت که این شهید بزرگوار با شنیدن نام ولی فقیه زمان خود به گریه می افتاد و این امر نشان از اوج بصیرت این جانباز سر افراز است که قابل تقدیر است.

فلاح زاده با اشاره به تهاجم های گوناگون استکبار جهانی به ملت ایران که به خانه ها نیز رسیده است افزود: در عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات و موقع تهاجم می بایست حواسی جمع داشته باشیم.

وی خواسته شهیدان را نیز همین مورد دانست که با نگاهی در وصیت نامه های آنان مشهود است.

شهید عبدالمجید بصیری از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که بواسطه 22 سال تحمل درد و رنج از جراحات شیمیائی و صبر و مقاومت مثال زدنی و روحیه ولایت پذیری زبانزد خاص و عام بود. خانواده بصیری خانواده ای فرهنگی در شهرستان ابرکوه می باشند و پدر شهید بصیری موسس آموزش و پرورش در این شهرستان است. شهید بصیری هفته گذشته به خیل یاران شهیدش پیوست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا